Sunday, December 18, 2011

kinda bosan. i'm alone now.


kalau tolak semalam. tolak harinie. kiranya lagii 3 hari la kan. result ka? daklaa. result lagi 4 hari. humm, apa nak jadi pon taktau. tetiba aku rasa sebak. semua pakat tinggai aku sorang-sorang waktu cuti nie tanpa ada sebarang khabar berita. waaaaaaaa. :'( yela. aku ja yg ingat kat depa. depa dak pon.

dah la weh. aku nak tanya awat semua pakat dok update status tentang result bopa hari lagi tinggai kat facebuk hah? aku tak mau tengok lah. semak. semua semak. dari luaq sampai dlm otak aku. tapi bukan aku saja pengguna fesbuk. so aku tadak hak nak larang. depa ada hak asasi nak buat status bopa ribu yg depa suka pon. aku semak aku like. tapi tak bermakna bila aku like aku suka. ada mengerti?

malam jumaat aku menangis sebab tengok hindustan. malam sabtu aku nangis sebab tengok merlin *yea. semua tak caya bukan. so, malam nie. aku nak nangis sebab apa? bagi idea sat. buntu dah ni. haha.

takpayah merapu tang nie. jom arr aku nak blah dari sini. sebab tadi ada org halau aku dah. :P baca novel. nak ddekat seminggu lebih dah tapi novel tu tak abes-abes lagi. besa la org slow baca. dah arr. bye-bye. muahss. Assalamualaikum.

AMIRAH FAUZI

No comments: