Friday, December 30, 2011

sebelum bukak sekolah.

perjalanan aku masih panjang. ^.^
hai peeps. sehat ye? eh, sat ja noh masa berlalu. nak masuk 2012. thats mean nak bukak sekolah dah. hip-hip hooray. hilang sikit boring bila pi sekolah. tapi yang sedihnya kena bangun awai. aku taktau la 1st day macam mana. sure punya aku lambat. and sudah semestinya jalan raya akan jem.

tadi aku pegi sekolah. cikgu kol aku and mintak tolong utk bagi brosure kat parents time pendaftaran tingktan satu. woot-woot, aku sembang and tau banyak benda tadii. weh, hampa tau dak. budak form 1 next year sekolah bahiyah ada 400++.

cikgu pon taktau nak buat macam mana. dewan pon tak cukup. tu maknanya kena pebesaq dewan tu sikit and tambah aircond supaya kami-kami yg berjaya ni dihargai. ceyt! haha. and aku qasa tahun 2012 nie jugak kita budak form 4 akan kalut. serius caya lah. sebab budak form 3,5 nak pereksa.

HA, and berita mutakhir yg aku baru dapat tau. budak form 1 tahun depan. depa tdak PMR. oh mai god. kesiannya depa. nanti SPM jenuh nak kena baca subjek yg dari form 1 smpai form 5. hai, teqa aku pon 3 tahun saja macam nak keluaq otak dah baca buku.

tadi kaunselor habaq, budak yg dapat straight A dlm PMR 1st day bukak sekolah akan naik pentas amik sijil, sebeluum tu kumpui kat anjung terbuka dulu. and yang paling sedih cikgu nak bagi apa ntah kat tiga pasang kembaq yg dapat straight A.

hee, menyesai aku habaq kat cikgu. takpala, nak buat macam mana, rezeki depa. disebabkan bahiyah lanie sesak, jadi depa nak halau budak form three keluaq. sob sob. okey till here. bye. assalamualaikum.
 

No comments: