Thursday, December 22, 2011

tak terkata aku. terimakasih ya ALLAH. :D



assalamualaikum dan selamat petang semua. pertama sekali, alhamdulillah ya Allah  kerana makbulkan doa hambamu yang tidak seberapa ini. Mama, abah. adik dapat lapan A's. harapan yang memang tinggi untuk adik kan. dan syukur kerana adik dapat membanggakan mama abah sekali lagii. luve you mama,abah and kakak ♥

inilah hadiah yang paling bernilai tahun ini iaitu semua A dalam slip PMR. tahniah yang tidak terucap lagi harus diberikan kepada myhavoc girlfriend♥. kita dah usaha kuat, semestinya Allah bagi apa yang kita nak. kena celebrate nie. wink-wink. semua straight A nie. sapa yg bermurah hati nak belanja? haha.kita undi la okeyy.

penah jugak tepikir kalau aku takdapat 8 A kan apa yang aku nak buat. ting tong~~ of koz nak deactive fesbuk saya. tapi sekrang dah dapat jadi takpayah nak deactive la kan.. abah cakap tadi kalau adik tak dapat lapan A sebab suka tengok tv and main fesbuk banyak sangat. tadi dah dapat kiranya abah tak buleyy kata la kan. HAHA.

woww. taktau nak kata apa. aku dah pecah rekod femily belah aloq merah yeay. *bangga sat. hehe. daklaa. kepada yg lain jugak tahniah. hampa hebat. eyeyye. apa nak tulih lagi cepat. sapa yang nak masuk dalam blog nie. oh yea.

cikgu-cikgu tersayang♥. terima kasih sebab ajaq budak degil nie. nasib baik dapat 8 A. kalau dak aku paling malu dekat Cikgu Sharifah #pewitt. tadak pahmah dak oo. haha. yela malu sebab aku nie selalu bukak lagu hingaq-hingaq and of koz dia dengaq. umah kami so closer lah. takleh blah time pi salam miss ung. aku cakap la thanks. and techer kata " okey, len kali jangan dok mainlagi dlm kelas" *tak amek hati pon. jantung ja. :P

okey. hari nie memang hari yg paling indah. okey semua. sampai sini dulu ah. nanti kalau ada yg mira qasa nak tambah. org tambah okey. bye.. Congrats semua yang berjaya. sambutlah salamsayang. do keep in touch.

No comments: