Monday, January 2, 2012

bila budak form 4 menaip. gini jadinya. xp

yeay, this year buleh amik lagi. *pitis sure sikit

Assalamualaikum semua. Happy New Year. dah 2012 ka? hee, maknanya next year aku SPM. huaaa. takuut. *baru lepas PMR teruih pikiaq SPM. hee. kalutt la aku kan. Every year mesti aku sambut new year dengan org yg sama. apelaa. takda org lain ka? HAHA.

okey, lately agak kalut. and kalau hampa nak tau. preparation utk ke sekolah pon lambat this year. tadi siang baru pi beli kain nak upah org buat. *percaya ka tidak. lagi sehari ja nak sekolah. haih la. ni semua PRS punya pasai, tak jadi pon takpa okey. penat. kena pretend like i'm a good student. hee. :P.

azam pulak this year. hmm. nak basuh kasut sebulan sekali ja. amacam, okey dak? HAHA. makin tua makin malas la. atceli aku ada satu azam ni dari aku darjah lima. takpi tak penah tercapai. insyaallah kalau ada rezeki this year, aku dapat lah. hope so. amin.

sekarang ni, aku dah tadak masa nak berblogging. nanti bukakk sekolah, nak cuba try kurangkan online. ntah buleh ke tidak? dua tiga hari nak bukak sekolah ni sibuk la sebab tetiap taun aku amik tender buat segala bahan mengajar kat mama. mama draft semua, aku taip je.

nasib bek this year takpayah dok pi hias kelas mama. kalau dak tu memang rutin tahunan kami. pi kemas, pasang langsir, bubuh cat. yela budak sekolah rendah semua cikgu kena buat. dan tepikiaq jugak. awai taun mesti kena hias kelas. sapa nak hias? yanie nak amik sains. *selalu bergantung kat dia.

 okey la. berhenti kat sini dulu. nak pi menyibuk kan diri dengan seorang sebelum tu nak pi bubuh ayaq garam panas dlm botoi baru..*buang kuman*. tadii jumpak chip kat kenduri. wink-wink. agak terpesona jugak. betoi ka word yg disengetkan tu? macam langit hijau. (sangat jauh) #baru belajaq kat money one drop tadi. haha. Assalamualaikum semua. Selamat Tahun Baru. love you. muahss,

No comments: