Thursday, January 12, 2012

Cukup Sekali weh, aku dah serik! :(


hai readers, apa nak tulis harini, bagi topikk satt buleyy? okey harini di sekolah. pagi pagi belajaq bi, pastu PJ. yeayey. orang reti main dah badminton. tak caya? pegi tanya akma okey. saya tak buhong. masuk kelas belajaq add math. hee, saya suka. tapi sekarang ni jalan kira dia makin panjang. aip aip. sabaq okay.

insyaallah buleyy. then, sampai la subjek yg saya takut. S for Sains and S for Seqam. tak caya? i have to behave like the last Malay girl. then rehat. yum yum. lepas tu ada ekonomi asas. cekgu comei ajaq jugak. dia bagi tau bulan Feb dia dah cuti. hee. sobs-sobs. sapa nak ganti dia? dia baikk.

pastu ada perjumpaan permainan rakyat tuh. kak kembaq jadi pengerusi. dan nadia pula jadi naib pengerusi. BAGUS! sambil dok cerita pasai kura kura and paksa budak budak form 1 angkat tangan kat yani. hehe. sorie key. bendahari oo. nak pinjam duitt buleh? :P

pastu pi dewan utk persaraan cikgu ct Ah. haih, hingaq. and apa yg buleh saya kesan adalah. tetiap tahun budak form 1 yg akan duduk lambat apabila ada perhimpunan. hai adik, di bahiyah kena cepat. kalau dak tak buleh duduk. kena diri sampai habis assembly. hee. lawak ja.

pukui dua menanda kan kami buleh balik and berdiri la semua wahai pelajar yg "budiman" aku dok heran la. kenapa fatin dok asyik tepuk tepuk belakang aku. rupanya da makna. oh dia bubuh benda kecik apa ntah kat tudung aku. taktau la sapa punya keja.

tapi yg aku tak buleh terima and marah. kenapa bila aku tanya, sorang pon tak habaq. sedangkan kat situ ada lebih drpd 10 org. takkan sorang pon tak buleh jawab. awat semua dah bisu habih ka? then, aku pi depan. tanya lagi dua orang. and pakat dok suruh aku tanya org len. hey! what the hell.

aku pi kat depan lagii. tanya. and buleh hampa dok hasut org len bgi takbayah habaq. padahhal menatang yg belakang aku tu benda kecik ja. pedia konspirasi hampa. cukup la sekali aku dimalukan dengan pompuan tua tu. then, kawan kwan aku sendri pon nak malu kan aku jugak KA?

sedih tau dak. hampa tak penah rasa apa yg aku qasa. arghhh. APEDIA. hampa nie ibarat patung cantik yg mahal tapi sukar diperolehi. SUDAH. setiap hari aku sentiasa cuba utk lupa benda memalukan aku tuh. tapi harini, kawan aku sendiri yg mengingati aku balek.

ape perkataan malu tu takpenah hidup dlm hidup aku mungkin. kita nie berbeza ibarat kaca dan permata. mungkin dulu sama. tapi sekrang lain. hati aku kosong. kadang-kadang pkiaq buat apa ntah aku nak dok sekolah tu lagii. bukan ada apa pon. dah la. nakpi buat nota ekonomi.

nak merajuk dengan hampa sampai hari ahad. lama-lama tak buleh. satgi jadi kot len pulak. atotoo. shake, nanti hantaq buku teks akaun okey. iloveyou muahs. okey BYE!

No comments: