Tuesday, January 10, 2012

hari hari update blogg.




hello friends. bertemu lagi kita di hari yg lain, masa pon lain. hari ni MSU mai bagi ceramah kat kami budak form 4. dari pukui 8 hingga la pukui 1 petang. lama bukan? tapi okey la jugak content dia. dok pakat pengaruh orang amik senii. *tertarik jugak sebenaqnya aku.

okey tadi awai awai time aku mai masuk kelas. aku terkejut. ubah tempat? mana shake? hee, letak beg and pi cari si dia kat kelas 4SC1. mana tau dia pi dok kelas tu ka. and tak ada. apa aku nak buat nie. kat mana ada kosong, haa. nunn hujung di sebalah nihal.

tu tempat kami. aku tak terpikiaq harini kena mai awai cupp tempat. *lupa sudah. ingatkan shake mai awai macam selalu. tapi harini dia lambat. ramai yg suruh pi awai esok amik tempat. humm. takpa la weh, nanti gaduh. payah la dah konfem satu kelas pulak.

duduk belakang pon belakang la. nampak pa. terpampang. mula-mula aku dok berdua dengan shake di belakang. and tadi tetiba ja ada satu lagi meja di sebelah aku. pelik bukan. sapa punya meja tu. duduk tiga orang? tak bestt laa.

and tadi ada mesyuarat puteri islam. dalam-dalam dok kumpuii. lantik ar ajk. sebenaqnya bukan kami yg lantik sendiri tapi ustazah yg lantik. and you know what. bila time naib naib mestilah budak form 4 pegang. mula-mula naib pengerusi, ustazah sebut nama mimi.

and yg paling tak sangka time naib setiausaha, ustazah sebut nama saya. whatt the lol? laah. leceh la. keja aku tulis laporan sebab SU form 5 mana buleh kacau. dah laa, aku setai malaih. ustzah kata nama kami dicalonkan oleh cikgu cikgu. ada ka patutt. tapi selamat takpayah masuk kawatt. hoorayy.

takpa la. saya akan buat sedaya upaya cikgu. SU kami hazirah. kenai dak. budak femes jugak la. peett-peettt. oh lupa nak habaq. sekarang ni boling dah dibubarkan. so sekarang sekarang saya budak sukan amanah permainan rakyat. huhu. congkak.~.~

Aku ingin engkau slalu. Hadir dan temani aku. Disetiap langkah. Yang meyakiniku. Kau tercipta untukku. Meski waktu akan mampu. Memanggil seluruh ragaku. Ku ingin kau tau. Kuslalu milikmu Yang mencintaimu. Sepanjang hidupku.

bye friends, meet again. muahss

No comments: