Monday, January 9, 2012

rupa rupanya hanya suka suka.



hai guys. apa kabar? okey, harini ari isnin. kami ada orentasi form 4 hari kedua. harini agak dull. sebab banyak cikgu yg dok cakap-cakap kat depan pasai subjek yg kami nak amik. serius, aku tak buleh bagi perhatian 100%.

aku memang stai yg taktahan lama-lama and suka main, cakap, and goyang-goyangkan kaki.and memang nampak macam biadap tapi ini diri saya cikgu. saya tak suka hipokrit. and sometime aku pretend la jugak berbuat baik apabila perlu.and tadii.

kami masuk dewan lambat sebab tunggu budak yg pakai lencana *tuttt* buat burger. *sumpah getaq tak abes abes takut kena. tapi bila laqi-laqi macam children, kami tengok ada lagi yg lenggang kangkung dok jalan-jalan kat koop and toileet. hee, buat penat ja kami pecut. depa len buat besa ja.

then, masuk dewan. penat lelah masih terasa okey. nab pula dengan selamba makan. aikk. aku yg belii ni pon tak makan lagii. advance sungguh dia ni. bila time aku nak makan ja, mesti aku qasa macam cikgu dok tengok aku, so tak makan lah.#takut plak bab ni :P

tadi jugak cikgu bahagi bahagi kelas kami semua, and aku punya takdak perubahan. still kelas tuh. 4SS1. yes, I'm taking account. penah waktu first pi sekolah ada sapa ntah tanya. "kenapa hang masuk kelas nie, hampa stai tak ikut geng ka"

Eh, sorie sikit. aku dan havoc bukannya setai ikut genk apabila bab pelajaran. kami bebas memilih. dan keputusan aku memang akaun wlwpon tadak sapa geng aku yg kelas sama. sebab aku tau diri aku macam, kemampuan aku utk bawa subjek yg aku nak amik.

Chip tanya aku tadi, kalau shake tak buleyy tukaq pi akaun, tinggai hang sorang. hang nak buat cena. laqi mai sains jugak ka? hee. memang sedih kalau tak sapa yg qapat dok sekali. tapi macam aku kata kat chip. aku tetap akan amik akaun. :)

dahulu ku kenal dia jejaka idaman malaya. semut pun tak mati dipijak. lemah lembut bicara. semakin ku buta semakin buta mata. dia berselindung utk mengaburi langkahnya. kini ku tak mahu lagi ditipu dengan pencabul kalbu. mula,mula ku benar benar nak bercinta dengan ia ia. tapi lama lama belangnya keluar.

nyanyi sat. hee sedih. teqasa dengan cikgu. teqasa dengan dia dan dia. oh no. rupanya kau hanya suka suka. she treats me like i'm a stranger. okey bye peeps. -salam-

No comments: