Thursday, January 19, 2012

honaho. apa pun taktau.

hai peeps, how your day? okey or not? hari nie hari kamis. maknanya esok cuti yeayy. gon xi fa cai. suka suka. tapi homework banyak. but, nasib baik takdak keja terancang macam ustazah cakap. the, ustazah habaq lagi mungkin akan tukaq cekgu and jadual lagi. klu jadual memang kena tukaq, sebab cikgu comei dah nak cuti bulan 2.

OMG, kerja sejarah banyak. hee, tapi takpa takpayah buat nota dah. semua cikgu bagi lepas tu boh dalam fail. baguih sungguh dapat cekgu macam ni. tapii bila dlm kelas. serius aku taktau dia ajaq apa. yela dia cerita detail sgt. smpai dua masa pon bru 2 muka surat. hekhek.

takpa la cikgu, saya baca kat uumah. *tu tak sure lagii la. sembang ja lebih. haha. cerita pasal sembang lebih nie kan. nak cita la. sorang nie kata dapat teknik. tapi takpi pi lagi pon. haih. hang dapat ka dak ni? aper cerita buku teks pon amek. baik bagi kat aku. tak cukup lagii buku. :P

esok mrsm keluaq kan? hey, kalau dapat tu jangan takpi pulak. peluang weh sekali ja. bila konfem dapat mai la habaq kat aku. yela, aku pon nak share jugak kegembiraan dengan hampa. jangan tak habaq pula. lagi sedih kalau dapat tau dari mulut org lain. tak kira ah lain kelas ka apa. friend is friend. sharing is caring bukan. :)

cuti ni aku jadi nurse yg tak bergaji. tapi tips dia ada arr. bila nak keluaq set ah. habaq kat aku kot phone ah. alah mesej aku tak lebih 10 sen, takkan takbuleh kot. hmm.  esok stat tusen admat. yeay. semangat. aku suka admath. tapi cikgu, saya belajaq chapter dua dulu. :D kbye.

No comments: