Monday, January 16, 2012

serabut otak aku lanie.



hello, tengah buat homework eh? memang patut pon tengah buat. time time ceni la selalu kalut nak buat homework bukan. takpa paham. kita student.sama sama tau. buat malam ah. petang rehat dulu. jgn stress otak. naik form 4 ni. otak aku selalu diguna pada waktu sekolah. boleh jadi biul aku. setiap kali cikgu masuk, mesti tengok jam. wlwpon factnya baru lima minit cekgu masuk.

hee, sekrang dah la payah. buku teks tak dapat lagi. dah tiga minggu sekolah bukak. saya belum dapat buku lagi. hey, macam mana saya nak buat homework la ustaz. Lol. tetiap hari mai kelas tanya sapa takdapat buku. tapi kami still x dapat dapat lagi.

dah la nak cuti. confem ada keja sekolah. kalau takdak buku nak buat cana. suruh abah bawak balik ahh. bagus, tapi saya still nak yg sekolah punya jugak. bagi la cepat, tolong. susah. kami kat belakang dok tiga orang. and yg paling teruk, tiga tiga tak dapat.

setiap kali nak guna teksbook mesti kena mintak kat SA pastu share 3. mai aii. untung aku dok tengah, boleh tengok jugak. kalau yg dua orang dok tepi tuh. pandai pandai la hampa. shake selalu surrender tak mau tengok. tak sanggup sakit mata sebab jauh.

dah la tengah mood tak elok ni, sis pulak tulis nama silap.buruk abes buku orang. huwaaa. kena buat dengan komputer nampak gayanya nie. nak cover hat tak elok tuh. kalau dah buat satu kena buat semua. semak aku. nak cuti cepat lah. serabut otak ni.

and kat fesbuk awat la org suka dok hantaq game game ni. takdak ka app yg boleh tak bg org hantaq kat kita? tembak satgii baru tau. nak senang rmove fren teruih. okey bukan nak belagak. tapi sapa yg aku tak kenai aku takkan approve okey di fb. maaf, hanya yg dikenali SAJA. bye.

No comments: