Monday, April 9, 2012

Jahatkah aku? Firasat hati tak mengena.:(

 

Assalamualaikum peeps, kemarin kan lepas balik sekolah, aku tidur. yelaaa. penaat sangat kot. *ceyt, ayat macam sibuk sgt mengalahkan perdana menteri. sebenarnya saja tidur sebab nak tengok ABPPBH. takut ngantuk pulak. bagus dak saya? buat persiapan awal. hihi.

around pukui lima petang tu terjaga, sebab hujan lebat sgt. then, saja belek belek phone. kot kot la ada pesanan dari mana mana makhluk Allah ka, dgn aku lupa nak text olyn homework, mana tau dia tuntut hak dia. *via ombak rindu

Amirah!U're the first person 2 know this. I've got tawaran from sains kubang pasu. Aaa!

Eh, sapa pulok ni. tak expect lah dah bulan 4 ada lagii ke org yg nak kena tinggai aku. huahua. :'( Click reply text. then dgn 2,3 mesej yg masuk. muka tersembam kat bantai, then agak agaknya hampa, aku buat apa hah? *yeaa absolutely correct.

takpa lerr. dia cakap kat aku, esok maknanya harini lah hari last dia. *still ragu-ragu. sebab dia kan suka main bang bang boom ngan aku. suka buat aku percaya then baru aku tau yg benda tu bohong. sebab tulah aku tak berapa nak percaya.

harini aku mai awai kot sekolah. sebelum 7.10 aku dh sampai. kena bertugas ler, tidak tak dak pasai aku nakpi awai awai. lalu la kot kelas orang tu. apa yg aku nampak? dia lengkap berpakaian birunya itu. and that time. aku qasa macam arghhh. macam selalu. *awat aku jadi target dia.

Ahh, shake aku taksuka lah, kawan baik hg tu tipu aku lagii. shake dgn taktau apa buat muka blur. sampailah time rehat chip tanya hampa tau daklagi yg iffah......takdan chip abes aku teruih sambung dapat SBP tu? eh, maknanya betul lah dia habaq kat aku. aku je yg suka syak wasangka. sorry dear.

satu hari aku takjumpa dia, sampai la kat dewan aku amek opportunity pi jumpa dia yg sibuk dgn tugas pengawasnya. dia cakap, nanti kita cakap lain. sampailah balik aku takdan nak jumpak dia. kaluiit pi semayang sbb ada teratai.

#aku sayang hang. hang sentiasa ada bila aku perlu. ikut kata hati sayang. yg baik datang dari Allah. yg buruk dari diri kita sendiri. apa pe keputusan hang, aku sentiasa ada dekat belakang, kiri kanan depan hang okey. bye. a lot of love for you. muahss.

No comments: