Wednesday, April 11, 2012

Tenkiu. sebab bagi semangat. ily, family



Hai, hari ni semua org dapat cuti. syiok takira la aku ni. sebabnya takpayah belajaq sains. yeayy. tadi bangun awai ok, mama suruh bangun tengok pertabalan agong. mama cakap bukan senang nak tengok peristiwa ceni. tambah pulak sultan dari kedah yg paling comel tuh.

lepas habis acara tu, kami pon set semua. lunch time. then, takpa lah. selesai makan lepas abah ngan pompom bangun. tetiba mama tnya. adik pasaipa? gaduh dengan kawan ka? aku geleng. pastu ada masalah apa sampai nangis semalam.

ek? cena buleh tau. mama tau la dah muka tu dah macam panda dah. hmm.. iffah.. awat ngan iffah? gaduh ngan dia ka? daklaa, iffah dapat sekolah sains tok ee'(pengetua dia nama ismail). pastu kak aku mai ngendap. cis bedebah sungguh.

tu pon nak emo. tetiba pompom menyampuk. sibuk je dia ni. baru nak buat scene sedih depan mama. Haih, takleh kata kat dia centu lah. depa dok kawan rapat enam tujuh orang depa. sorang nakpi mesti la sedih. dah laa nab dah tingai dia.nasib bek mama ada nak beking. :P

Lol. tu iffah betoi nakpi ka. bila tau semalam ka? dakla, tau hari ahad lagii, tapi semalam baru dia habaq yg dia konfem pi. Oh, tu la adik orang suruh mintak takmau. tidak kat sekolah tok eei pon okey la. ish. tak habis habis. haritu nab dapat, cakap centu jugak.

laa, mama ni. orang amik akaun la. klu mintak tu sure sure kena amik sains. takmau lah. okey okey. watlek watpis. tetiba mama habaq kat abah. abah mai kata takpalah, nanti jumpak la balik dekat universiti. takpa iffah dah pi, tapi ifa raziah (pelakon) masih ada.

ceyt. haha. abah ni. teruih senyum balik. abah ni kan he know how to make his little daughter happy with his words. okey la. semua bagi semangat. setel semua. pastu pompom mai. "tak sangka adik aku ni emo jugak." haih haih. dia gelak lagi..

cisss. tunggu nanti aku dah rasional, bukan maknanya aku gila okey. maksud bila aku dah tenang aku balas balik noh. Deal. okey la nakpi buat keja admat tusen yg belunggok tu. Salam sayang buat mama, abah, pompom, iffah and havoc len.

mama- oren
aku- pink
abah- hijau
kak- biru

No comments: