Saturday, June 23, 2012

10 points from my prince charming.



Hai reader kling kling, Setiap orang mempunyai ciri-ciri Mr Right bukan. Mesti ada punya walaupun  dia tak berniat nak kahwin. Kfine kalau tak nak ngaku, tapi aku tau dalam hati tu mesti tengah dok senaraikan ciri-ciri tu bukan? Haha :P Chill babe. Aku pon ada.:)

1. Romantik- Maybe sebab effect dari novel-novel yg aku baca selama ni. Walaupun benda tu hanya rekaan semata-semata. tapi aku tetap yakin orang yg romantik memang wujud. :)

 2. Badan dia "tarf"- Hee, suka. Nanti senang nak peluk. kalau kurus kering tak best lah. Haha. Ada ke patut, main pilih-pilih orang. :P

3. Baik budi pekerti- Aku taktau nak hurai cena. Semua orang nak yang baik kan. Just hope dia seorang yang mudah mesra dengan semua orang.

4. Tak handsome tapi sedap mata yang memandang- Aku takperlu orang yg hensem dlm hidup. sebab muka yg lawa tak menjamin kebahagiaan yang penting mesti baik okey.

5. Pekerjaan dia; guru - Aku nak dia kerja yg ikut office hour. Tak suka yg kerja doktor, kapal, polis or benda lain yg harus bekerja even time malam. Kalau buleh nak cikgu. Inspirasi dari mama ngan abah. hehe. :D

6. Umur mesti sama baya dengan aku- Yang ni tak fixed sangat. Takmau yg muda. And kalau tua pon hanya setahun dua je.

7. Tak mempunyai adik beradik yang ramai- Maximum, 4 je. Buat apa ramai adik beradik tapi tak sepakat. Nanti kerja gaduh je. Huhu.

8. Hormat orang tua- Yang ni paling penting. Aku taksuka lelaki yg tak hormat org lain. Yang suka ikut kepala dia aje. Buat naya je ja aku takleh bela hidup aku.

9. Mesti ramah! - taksuka yang mandom dan pendiam- maknanya tak mudah mesra. Bosan hidup. :P

10. Ada lesung pipit- Haha, Ni tak kesah pon. Igt senang ke nak cari yg ada manisan di muka. Teringat Ronaldo tetiba. Comels,

Amacam? sama dak ciri ciri prince charming kita. Kalau sama tu, ehem-ehem. kena beware. takut kena kongsi. Mintak simpang eden. Dah la. Aku pon taktau apa motif aku tulis semua ni. Semalam aku tengok snowhite. best sangat. Oh my hunstman. :P



No comments: