Monday, June 18, 2012

♥ Thankyou. I love you all. ♥


HaloMelo Kitties, Cena hari you all? Everything okey? Hopes so.Tadi kat sekolah, cikgu ekonomi tak masuk. Yuhuu. Relax la sikit. Jadi dok tengah-tengah buat kerja, *saya memang rajin, masih*, tetiba Midun bangun. Normal lah kan kalau dia bangun.

Apa motif aku tulis ni kan. mungkin ramai tertanya-tanya. awatnya kalau dia bangun. Salah ke? *sambung cerita okey. Then, dia cakap. Hampa semua tau kan, kemarin kan harijadi Amirah. Jom kita nyanyi kat dia.

Secara automatik seluruh kelas kalis belakang kat aku and nyanyi happy birthday to you. Oh my barbie, I'm touched. Happy tapi lebih kepada excited. Yela dah dua tahun berturut-turut since form 2 besday aku mesti cuti. even this year pon cuti. Bangga sebab besday aku semua orang cuti. hehe.

Time form 1 best jugak. sebab time tu cikgu ilyanee ada sama wish dengan satu kelas. Tapi tahun ni qasa lain sikit. sebab semua classmate ja. Btw, Thank you very much you all. Aku takkan lupa that moment. Honestly, aku dah mula sayang dengan kelas tu. Tapi apa pun 3K1 is the best.

1K2 kelas yang paling happening. 2K1, ikatan geng bus sekolah sgt rapat, 3k1, satu kelas dh macam family- sebab kita spend time terlalu banyak dalam kelas tu bersama. And form 4, is a new season of my life.

And tak lupa jugak kepas Ntymtyrez, SLG, Havoc sebab telah hadir dalam hidup aku. Glad to have you all in my life. To my my dear, Awin. Let bygones be bygones. Zero zero. Beautiful friends like you really special. Don't ever leave my life, Hello Kitties. I love you damn.

Havoc is my priority after my parents and pompom. I miss you so much Iffah. I want to see you Anis, Chip always. I want you to be with me in thick and thin, Syake. And I want you in my life Awin. and Nab Thankyou for everything. I appreciate it.♥

No comments: