Sunday, June 17, 2012

SweetSixteen Dear. xoxo


Assamualaikum, hai kanan, hello kiri. And a very bright Sunday to all of you. first of all, sweet sixteen to Nurain, Izzati and myself, Amirah SuperGandum. Thanks kepada semua yang sudi wish. Orang first dalam family ialah my only pompom.

Then, Anis Suraya, my beloved partner in this world kalau dlm Havoc. Kat phone, my lovely cousin yang paling aww- aww, Alia. Kat fesbuk, sapa ntah. tak ingat LoL. Tapi banyak jugak la yang tak ingat besday aku. kalau orang lain memang aku tak kesah. Tapi hampa, of course i care.

Aku tertunggu wish dari Havoc. Chip second wish. Then, Nab Jingga. tu pon aku yg kol dia, and yang sebenar dia tak ingat pon besday aku. sobsob. Then my only syakespears. After that, Iffah- Ayong the great.

Sebenarnya kalau nak ikut tu iffah yg 1st, tapi sebabkan malam tu dia kol aku tak dengaq. isy. menyesai gila. andai ku dapat putarkan semula masa. *wish so. And sampai sekarang 5 petang, yang sorang lagi tu masih tak wish.

And macam tahun lepas, dia yang paling last or sebenarnya dia tak ingat langsung pon kan. Aku sedih okey, sebab semua besday Havoc aku igt. Tapi 2 Havoc je yg benar-benar igt besday aku. Anis ngan Iffah.

Okeyla, baru aku tau yang aku takpenting pon bagi hampa kan. eh,eh. Harini aku nak jadi budak baik. tak mau marah-marah, tak mau nangis-nangis. I gonna be a good girl today. muahss. Thanks kat semua 200 orang yang wish kat fesbuk.

I wonder how I wonder why. :)



No comments: