Thursday, June 14, 2012

Tarik Nafas, baru 1st exam. :P

                                                 
Mashimellow friends, masing-masing sibuk kan lepas cuti dua minggu ni. and ramai jugak la yang frust kan sebab markah PPT. wat lek wat peace. baru first test utk form 4. *nak bagi sedap hati sikit. haha.

Agak teruk keputusan kite'. huahua. No A+ and i got C for ekonomi. How dare are you, eko! Jeles kot kat syake, sebab dia dapat A. kalau B tu akuboleh terima lagii. But bila dah kepala Cemerlang ni, memang kena usaha lebih lagi la kan.

Tapi Alhamdulillah setakat ni target aku dh capai. aku target 5 A je, tapi buat masa sekarang aku dah 6 A. claps sikit utk bagi semangat. haha. A pulak cukup cukup makan je. paling tinggi 84. sadis kan? Tapi apa yg paling penting kenaa bersyukur takdak fail.

Tapi sekarang baru aku sedar yg form 4 tak semudah yg disangka. form 3 dgn form 4 sangat berbeza. Jadi aku tak buleh terleka, ter'alpa, form 4 yg mendorrong ke arah SPM. jadi must work hard. No play play anymore.

Tetiba jadi semangat sepa taktau harini. Fokus and fokus adalah rahsia kejayaan. And now i have a lot of friend yg sama-sama nak belajaq. tak terjerumus ke lembah malas lagi. :P Cakap je lebih, tapi pembetulan yg bertimbun tu haram tak sentuh lagi.

Esok tusen. Agak excited sikit sebab dah dua minggu aku takpi. rindu tapi tak suka Locus. tersangat banyak. hadoy. Be nice to me. Admat dapat 69 je. Tulah menyesai tak belajaq awai awai ngan syake, if not buleh A *hopes so.

Okey, I stop here. Essay Bi saya highest tapi paper 1 teruk. dapat A pon cukup-cukup makan je. Don't worry even result aku teruk pon aku akan tetap kongsi dengan hampa. And you too, share with me lah if i'm your friend. Bye Liilies. Love you.

No comments: