Friday, October 5, 2012

An havoc life. ~,~



Hai kanan hai kiri. bleushh. Setelah sebulan lebih aku meninggalkan salah satu benda feveret aku ni. Maaf yeah kepada semua peminat yg menanti kemunculan entri baru. *rasa geli? bleh muntah* Gila rindu nak menaip tapi apakan daya, orang penting mestilah sibuk kan.

Serius nak kongsi banyak cerita kedai kopi, tapi terasa berat la pulak tangan nak menulis. Okey aku cerita sekilas pandang je tau. First, haritu muka aku masuk surat khabar Sinar bertarikh 25 September. Hee, bangga bangga.

Second, aku takjadi pi kursus peringkat kebangsaan tu sebabnya nak periksa. Apakah, apakah! Last minutes okey. Punya la org semangat tak nak jawab periksa sejarah dgn ekonomi. haiyakk. Hancur berkecai harapan aku.

Third, hari sabtu ni kena meniaga lagi. Org nak exam okey! BUT memandangkan berita harian nak mai, aku mesti kena ada. mana tau boleh masuk surat khabar lagi.Hehe, *malu lah saya, asyik masuk surat khabar je. :P

Fourth, Final Examination, start hari Selasa. Mampus aku. Ekonomi tak sentuh lagi, Sejarah tak serap lagi. Buku-buku aku semuanya masih virgin. Tapi yg paling worst, aku masih boleh nganga lagi. Haih, nak naik pentas dak ni tahun depan?

Fifth, currently addicted with Running Man. Every Friday channel 393. Oh Kim Jong Kook, my tiger. Thanks to my Suraya sebab habaq cerita ni. And thanks to Lopeh sebab bagi tau time bila dia tayang kat tibi. Thumbs up.

Sixth, tak buleh tinggai langsung siaran masterchep. Oh noo, this yeaar ramai yg hensem hensem, lawa lawa, and gedik. Haha. Cheff Aduuudu. :) I like Ammar. Pilot-to-be. Suddenly teringat kat Adam Mukhriz. Tak bleh tinggai juga cita ni.

Seventh, aku buat cicok jagung haritu. Claps la sikit. penat oo aku buat sendiri tanpa bantuan siapa siapa. Ni makanan kedua yg aku buat sndiri selepas kek Marble. Syake, Guli ni aku bawak lepas exam. Keceng-keceng!

Kelapan, aku jadi naib pengerusi KELAB RUKUN NEGARA, rampas jawatan Iffah. Hoho. *Jahat dak aku. Maaf Syake, maaf Elly. Tapi bukannya dapat apapun. phew, penat je aku dok mai selalu. Lerrr.

Ninth, aku err, aku dimalukan. err, salahkah aku bertanya? err, kenapa si dia nak marah sgt. err, i cried you know. Hmm, but nobody know accept you, the one who read this entry. Sobsob. Let it be. Think positive sebab nak periksa.

Tenth, org yg selama ni aku rindu, mai balik mesej aku and the most unbelieveable things, she wrote something that i never taught. Something yg dia takpernah sebut kat aku selama 3 tahun kami berkawan. So, terharu.

Moral of the story, hidup aku memang busy. Maaf kalau tak sempat nak layan hampa semua. Take care and gud luck for final year. Bye. Gracias.

No comments: