Monday, December 10, 2012

♥ Cuti sekolah sudah tiba ♥


Say Ho! Yeah Aneong Assalamualaikum. Masih belum lupa adat melayu. Huhu. Boring malam ni. Nak buat ape pon tak tau. Running man yg 107 episode tuh habis dah aku khatam. Yuhuu. Tadi tengok AFF Suzuki.

Sudah tentu, pasukan pilihan ialah Malaysia, Tanah Tumpah Darahku. Bergegar satu rumah, bila Matyo menjaringkan gol. Mahalli go Mahalli. Baru aku sedar yg dia ni bagus sebenarnya. Haha :P Selama ni asyik dok fokus kat BB, Matyo, Safee, Wan Zack and tak lupa si kecil Nazmi.

Aku tak berapa bekenan sikit Gary. Bukan Gary Oppa tuh. But Gary Robert What what. Tak penting pon nak ingat nama dia. :P Dia macam leka sikit. Org bagi bola, dia buat derk je. Sakit hati eden tau. Kalau Harimau Malaya kalah, aku slah dia 70%.

Go Rimau, Go Rimau. Aku tetap menyokong mu selamanya. Insyaallah. My sister punya paper habis 12/12 ni. Hooray. Tak sabarnya aku tunggu. Lama okey. Packing.. Packing Beg. But before tuh. Homework kena siap! Target aku kena siap sebelum aku nak pegi mane mane.

Folio Bi, walaupun aku tak berapa faham sangat. Tapi aku gagahkan jugak tangan yg comel ni untuk merapu di atas kertas A4. Habiskan yg ini dulu. Baru aku nak pegang nota Admath ngan Eko yg masa kelas tambahan aku takpi sebab pi KL harituu.

Berapa hari je lagii sekolah nak bukak. Eh, tak lambat dah okey!!Kakak kakak, adik adik yg masih tak sentuh homework. sila buat dgn kadar yg segera. Or maybe anda akan menyesai di kemudian hari? Hope not lah kan.


SPM, SPM. aku janji bulan 6 baru aku akan fokus betul betul! haha. SPM, bagilah peluang aku bermain-main dulu time 5 bulan pertama tuh. Deal! Kepada mangsa SPM yg lain, jangan ikut perangai aku tau. Aku ni bukannya pembimbing rakan sebaya, tapi perosak rakan sebaya. Oppss, lawwak ajee ~.~

Jumpa lagi darls. Assalamualaikum. JongKookie

No comments: