Wednesday, December 12, 2012

12/12/12 punya post. :)

Fokus tarikh dan masa. :)

Hai Earthlings. Dua belas dua belas dua ribu dua belas. 12/12/12. Woot woot. Cantik Tarikh ni. patutlah Farid Kamil ngan Diana Danielle pilih hari ini. Hee, Nak buat apa yea dgn tarikh ni. bagi tinggal sejarah?

Nak kahwin pon, baru 16 tahun. Eee, gatai ! Humm. Otak, sila berfungsi dgn cepat, apa planning utk harini. Hmm, tidur pukui 3 and bangun pukui 12 tghari? Haha. Sapa kata ni idea gila? Tapi sayangnya memang aku dah buat pon. kih kih, *malu*

Folio? Everything done except element of the prose tuh! Aku tak reti buat. bukak sekolah baru nak tanya teacher. Sempat gi buat kot. Nota ekonomi, baru habis pukui 12 tadi. Esei sains, esok pagi la aku sambung. Lepas tu tinggai Admat jeh.

Keesokan harinya... Apa pun tak jadi. Muahah. Janji tinggai janji bila date ngan bantai. Jawabnya kena keja keras waktu malam lah. Tapi online? Humm, Posa sat je esok.  Tak Mati pon hang kalau tak online pon! :P

Sempena12/12/12 ni aku nak admit yg aku suka girl's generation. Secara rasminya. Biasa lah, org ketinggalan zaman kan. :'( But it's okay lah. Ada aku kisah sayang sayang? Tengah layan lagu dia. Suka Hyuri, Taeyon and Jessica.

 Until here lah dulu peeps yeah. I need to go to Facebooking. Don't worry, nanti lapang lapang kita sambung lagi. See you again darlings! But befor that jawab utk diri sendiri dulu soalan dibawah nih. Have a nice day. Assalamualaikum.

Sempena '' 12/12/12 :D ni, pilih la untuk saya ;;)
1.Jadi kekasih ♥
2.Jadi kawan ({}
3.Jadi kawan mengadu perasaan
4.Jadi akak , abang or adik angkat

5.Jadi orang yang special
6.Jadi musuh
7.Jadi ttm (teman tapi mesra)
8.Sahabat sejati
9.Scandal

No comments: