Saturday, December 22, 2012

♥ Updating Blog.


Oh hello and assalamualaikum peeps! Dua minggu tak update! Macam biasa dilanda kemalasan. Hihi. Nak bukak sekolah dahni, mana boley malas lah. Wake up mirah, Wake up! Yuhuu. Tidak punah ikrar yg hg penah buat dgn Jingga. :)

Result PMR dah keluar la! Tahniah kepada yg berjaya. :) Dan kepada yg tidak, teruskan berusaha, jangan putus smngat. Result SPM biar bg gempak. Itu penentu masa depan hampa semua. Humm, Bahiyah 73 org straight. Congrates err junior.

But....♥ REKOD KAMI YG 91 ORG TU TAK BERJAYA DIPECAHKAN LAGI. ♥ Lalala :D Tahun depan je last nak cuba pecahkan rekod kami. Sebab lepas tahun depan, tak dak PMR dah. Aku bangga lahir pada tahun 96. Daebak 96's barney.♥

Tak sampai 10 hari lagi sekolah dah nak bukak. Homework masih tak habis. Mangsa SPM tahun 2013 yg tidak sedaq diri lagi ceni lah. Selalu buat kerja last-last minute. :P Takpe, saya janji sebelum bukak sekolah, semuanya akan beres. Yeah.

Barang sekolah satu habuk pon tak beli lagi. Yeah, esok nak ajak abah mama pegi beli lah. Tahun last sekolah ni kena spend bnyak sikit lah. sebab dah akhir katakan. Haha. Dengar kat mama habislah aku. dahla baru balik dari Legoland. ♥

RM140 per person. Aku ngan kak aku kiranya RM280 lah. Habis duit je. Tapi bukan selalu kan. hehe So far okey lah. Cuma dia tak siap sepenuhnya lagi. 2013 baru semua siap kot. Yg buat spoilnya, bateri kamera habis time dkat sana!

Sedih tu sedih jugak. Tapi nak buat cena. Abah cakap nanti pegi lain. Taktaulah bila tahun pulak. Dahlaa, Johor tu jauh. Gila penat duduk dalam kereta. Nasib baik singgah KL dulu. Tidak habis lah kebas kaki2 yg comel nih.

Bersyukur gila duduk kat Kedah weh. Atleast dia tak semak macam KL, tak jauh macam JOHOR. Btw, Stay kat Johor takdelah mahal sngat. KL lagi telan duit org. Asyik-asyik tol. Tu yg paling menyamph.

Aku bangga menjadi anak Kedah.♥  Muahaha.:) Sekian saje untuk kali ni. Anneong Unnie. ♥


No comments: