Thursday, January 3, 2013

2013, Tahun genting sudah tiba. XD


Assalamualaikum readers! Selamat tahun Baru derr. Happy New Year Amoi. Peace Yaww. :) Sedikit Ucapan buat kalian semua.

Buat Keluarga : korang lah yg terpenting dalam hidup ku :* Selamanya di hati dan terima kasih utk segala-galanya. Tanpa mama, abah and sis, kosong la hidup aku ni.

Buat Sahabat : Jangan lupe kan aku ya walau di mana hampa berada. Walaupun berlainan sekolah, kau tetap di hatiku. Kita buddies, mana boleh berpisah. :P

Buat kawan2 : Maaf ya kalau aku ada silap dan salah, yg disengaja mahupun tak disengajakan :) Nobody perfect!

Buat Musuh : Maaf bila selama ini aku selalu salah dimata kau. Dan maaf jugak sebab aku menyampah dengan kau. Mesti ada sebab kenapa kita musuh kan. Hoho.

Buat yg sayang pada aku: Aku juga sayang pada kamu \=D/  May Allah bless you Always. Muahss. *gediks sat.

Buat org yg pernah menyakiti aku: Terima kasih ya kerana sudah mngajar aku bagaimana utk terus bersabar:) Tapi aku takkan pernah lupa setiap perkara yg kau buat! Remember!

Buat yg tak kenal dgn aku : Jangan nak penah menilai aku tanpa mengenali aku. Sebab aku hanya senyum, baik dgn org yg baik dgn aku je. #take note yeah. :]xx

Arigato semua sebab sudah ada dlm hidup aku, yg menjadikan tahun 2012 aku jd ceria, gila dan awesome!. And aku harap kita tetap berkawan dan saling memerlukan antara satu sama lain. XOXO, Gossip Girl.  : DO:) [τ̲̅н̲̅a̲̅nκ̲̅ ч̲̅o̲̅u̲̅] ({}) :*.♥

 Miss A.



No comments: