Friday, December 28, 2012

Sekolah dah berubah? XOXO!

Sebahagian kenangan 2012

Hai everyone. Whatsup? Everything ready to go to school??  Humm, harini nak cakap pasai sekolah! Everything berubah this year. But why? Kenapa nak tukaq segala waktu aku form 5? Seriusly nak habaq yg aku dh sesuai dgn suasana yg dulu.

Menjadi persoalan di benak fikiran aku yg pink ni, humm.. kenapa nak tukar nama sekolah. Opss salah lah. Kenapa nak tukaq nama kelas? Yg dulu walaupon tak glamer, tapi senang nak kenai and sebut okey. Kamu dari kelas ape? 4SS1. kan senang? Humm......

 Nama baru kelas di SMK SULTANAH BAHIYAH :

1. BARAKAH
2. HASANAH
3. FATONAH,
4. MAWADDAH
5.  RAHMAH
6. SAKINAH
7. SA'ADAH
8. AMANAH

Mengikut cakap cakap org rmai. saya kelas Mawaddah. Taktau betul la dak kann. Again, kamu kelas ape? Humm, 5 Mawaddah. Oh noo. Seriusly, akward okey. But takpe, lama-lama biasalah kan. Mungkin tahun terakhir pengetua di bahiyah, dia nak buat satu kelainan maybe.

One more news, Pkhem dah takde next year. Hukhuk. Sobsob! Baru je tadi dapat pengesahan daripada Cendoi. Setelah 4 tahun menjadi salah seorang pelajar SMKSB, baru aku sedar yg sbenarnya pkhem ni baik jugak.

Cikgu Nang Hamiyon guru kelas aku next year? Atceli aku okey je. Tapi, macam mana eh nanti ? Tak boleh nak ramalkan ape yg akan terjadi! dah laa kami ni semua nakal nakal. And cikgu nang adalah cikgu displin. yuhuu.

Apepun yg terjadi, kita ceritalah pada tahun depan yeah. Suka duka 2012 dah nak berakhir. 2012, aku hilang dua kawan baik. And I hope yg benda tuh takkan berlaku lagi tahun 2013. Sebab aku nak fokus maaa!

Annyeong readers. Assalamualaikum. *currently The boys by Girls' Generation.

No comments: