Saturday, March 9, 2013

March punya postt!D


Hello Darl!! Bukan dalca naih. *nama baru kuih speraa. Watsup girlfriends! Long time tak keep in touch yeah. Sorry, tak sempat nak update padahal hari hari boleyy dikatakan onl. Mood nak update blog yg berssawang ni dah tak berapa nak aktif. Lolol.

Haritu, Pah Nen Non mai sekolah! Hoho. Mesej aku segala nak tnya pasai JUARA la JT la. Bila aku tanya boleyy kata takde ape. saje tnya sebab smalam termimpi pasai bahiyah. Oh noway Babeh. Aku nih darah Kim Jong Kook, mana cepat percaya org cakap ape! :P

Hari ahad, seriusly macam tertunggu la jugak.Asyik Tengok pintu kelas , bila jalan tengok sekeliling. But takde ape perubahan pon. Then hari kedua macam fedup dah. Belajar cam biasa, tapi satu side dlm diri aku, still menunggu.

Otw balik smayang. *sorang-sorang*. Baru je teringat kat dia, tetiba muncul kat depan mata. Suprise yg sudah dijangka. :P OMG, makin tinggi, makin lawa. phewwwitt. Haha. Femes la iffah haritu. Kaleh sana org tegur, kaleh sini org tegur. Wink wink, tengok la kawan sape. wek!

Cikgu takdak masa kelas juara tapi esokk tu nak test! Sobsob. Tak sempat nak ngombrol sama dia sih. Sibuk menolong my choco's (a new nickname bg budak kelas 5ss1). Then sampai la 4.30 kena balik dah. sempat chitchat kat bus stop je.

 Sungguh tak puas jumpa dia. Banyak lagi benda yg tertinggal nak cerita kat dia. Gossip girl, XOXO. Esok, lusa, tulat tu periksaa. Taktahu lerr aku jawab apee. Semua dapat cukup cukup makan je. BI yg senang je org len cakap aku daapat 76 je. Heww, sedihhnya.

Result tteruk sgt kali nih. Tau dah. Malas nak amik pusing. Check Eko hari khamis tuh. humm, Salah berjabu. Sobsob. Dahlaa. nak menghabiskan hujung minggu ni dgn aktviti yg laqa. kbye. Nak tngok running man daaa. Salam. #currently, monster by Big Bang!!

No comments: