Tuesday, March 12, 2013

Suka♥ duka :( 12 Mac 2013


Assalamualaikum earthlings. Oh cerianya cuaca harini... Tapi tak seceria mood aku. Dapat result tadi. Tinggal BM je yg takdapat. Setakat ni dapat 7A/ 8. Englishhh. Sobsob. So sad. Tulah main sangat tak nak studi padan muka hg, mirah ooi.

Waaa, haritu check markah aku cukup-cukup makan je. 76 A-. Suddenly hari ni ada perubahan. Silap jawapan. Aku expect yg aku buleyy tambah jadi 78. But bila direkod oleh teacher 74. Ketidakfahaman berlaku disitu. Aku salah soalan  16 jadi kena tolak markah. Oh Mai God!!!!

Aku frust sampai tk terkata apa-apa and ayaq mata terkeluar sndiri. Rasa sedih sbb dapat B and rasa marah kat diri sndiri sbb paper BI kli ni sennangnya. Careless bnyak.  :( Harapan utk dpt $50 terkubur saja. Don't ever dream gandum. dengan paper BM lagi tak tau hala tuju. Btw, syake.. Congratess.

Thanks choco, my dearyy classmate sbb dia korang nak cuba pujuk teacher. (Midun, Nad, Syake and yg lain-lain . *sori tak perasaan sape sbb tadi emo smacam.Hahah. Teruk teruk XP.) Harap Bm dapat elok, baru nak pi mintak 1 markah utk English. Pray for me yeah. XOXO!


By the way. Harini besday my dearest spera. Happy Birthday Nur Syakirah Binti Zupli!!. Tarikh ni aku noted dalam otak since standard 4 :). May all your wishes comes true! Hopes our friendship last forever. I love you! Aishiteru, Saranghae.

Walaupun bukan aku yg pertama wish hg disebabkan kegilaan telephone. Haih, geramnya. Klu dak I'm the first! But aku nak gitau yg aku tak pernah lupa besday hg. Since awai bulan 3 pon aku dah countdown besday hg. #serius:P

Semoga, hg tak buli aku lagi. Muahaha. Semoga hg berjaya and jadi akauntan yang tersohor di persada dunia. Amin. Jangan sedih sedih. Always smile. Put a side semua masalah sayang. And lagi satu semoga hg menang Esok kt stadium. Chaiyok!

p/s: Tak perlu kita nak mengingati besday orang yang tak igt besday kita. Manusia macam tu patut tauk dlm lombong je!!!!

 Till here. Once again. Happy Birthday syake.. Lusa aku belanja Aiskrim. Annyeongg..



No comments: